Fundació Esportiva Municipal

La Fundació Esportiva Municipal ens ha concedit varies activitats que anem a intentar continuar. Tenim molta sort de poder fer aquests esports en la nostra escola, al preus de la fundació i amb la qualitat de les federeracions que els donem. Necessitem un mínim de 6-15 alumnes per grup. Té prioritat l’alumnat matriculat el curs passat i l’alumnat del Carles perquè es fa l’activitat ací, però l’activitat està oberta a gent de fora del Carles. Per favor doneu-vos pressa.

CURS 2021-2022

Tenim la possibilitat de fer l’activitat esportiva d’esgrima de la FDM en el poliesportiu municipal de Benimaclet.

Si esteu interessats heu de remetre les dades a: carles.salvador.extraescolars@gmail.com

Donat que el nombre de places és reduït, la matrícula es farà per ordre d’arribada i fins completar grup.

HORARI:

Esgrima i Atletisme dilluns i dimecres 17:30 a 18:30
Gimnàstica rítmica   dimarts i dijous 17:30 a 18:30
PREUS:
atletismo-precio
esgrima-precio
predeporte-precio
ritmica-precio
Al preu que marca la federació, hem d’afegir el canguratge, per tindre una persona encarregada d’obrir i tancar l’escola, de 3 € mensuals per alumne en dos pagaments de 12€ (24€ en total).
L’alumnat becat de menjador tindrá un descompte de 70 € sobre el preu de l’activitat, gratuït amb certificat de serveis socials (preu orientatiu).
Fulls d’inscripció:

Més informació en la web: http://www.fdmvalencia.es/esport-escolar/escoles/

Dossier informatiudossier_eeddmm_2021-22