Normes i indicacions respecte de l’oferta d’extraescolars

 Normes i indicacions per al curs 2024/2025

INFORMACIÓ GENERAL

  • Les activitats comencen el dia 1 d’octubre de 2024 i finalitzen el 30 de maig de 2025.
  • Els horaris poden sofrir reajustaments abans de començar el curs.
  • La realització de les activitats exigeix un nombre mínim d’alumnes, diferent segons cadascuna. Si no s’arriba al mínim d’alumnes per activitat, aquesta no es podrà realitzar. S’informarà a les famílies de les activitats que no hagen arribat al mínim d’alumnat inscrit per a que puguen inscriure’s a una altra activitat si ho desitgen.
  • Si en alguna ocasió puntual una activitat no es pot realitzar per causes alienes a l’empresa o professional que l’imparteix, no es retornarà l’import corresponent a eixa classe.
  • Si en alguna ocasió l’alumne/a no es queda a l’activitat extraescolar, la família té que comunicar-ho a la tutora el més prompte possible pels canals habituals:
    • Posant una nota en la motxilla o saquet de l’alumne/a
    • Enviant un email a la tutora
    • Telefonant a l’escola

 

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ

  • Es realitza un primer període d’inscripció en juliol.
  • Les extraescolars de 16:30h a 17:30h i de 16:30h a 18:00h tenen un aforament limitat d’alumnat. En el moment de fer la matrícula online, quan el grup estiga ple es tancarà i s’obrirà una llista d’espera. Us preguem que si esteu interessats en una activitat que ja està completa, us apunteu a la llista d’espera i intentarem fer el possible per a reorganitzar els grups si els espais ho permeten.
  • Quan finalitze el període d’inscripció, l’AMPA valorarà modificar l’horari d’activitats per a adaptar-se millor a la demanda de l’alumnat. Si hi ha activitats amb pocs inscrits podran suprimir-se, tanmateix si alguna activitat té molta demanda es valorarà desdoblar el grup en funció de la disponibilitat d’instal·lacions al col.legi.
  • Els dies posteriors s’anirà confirmant a l’alumnat l’admissió en cada activitat. Les reclamacions i dubtes es faran arribar mitjançant el mail de l’AMPA carles.salvador.extraescolars@gmail.com o directament a l’empresa organitzadora de l’activitat (podeu trobar tots els contactes a la pàgina d’informació general de les activitats extraescolars).
  • En setembre s’obrirà un segon període d’inscripció, on s’oferiran les places disponibles.
  • La última setmana de setembre es confirmarà a l’alumnat l’admissió en cada activitat i es formaran els grups definitius per a poder començar les activitats en octubre. Així mateix, s’informarà a les famílies de les activitats que no hagen arribat al mínim d’alumnat inscrit per a que puguen inscriure’s a una altra activitat si ho desitgen.

 

PROCÉS DE BAIXA

  • Les baixes es comunicaran abans del dia 15 del mes anterior al següent període. Açò és molt important per a poder preveure si una activitat es queda amb menys alumnat del necessari per a dur-se a terme.

 

PAGAMENT

  • Serà l’empresa organitzadora, i no l’AMPA (amb l’excepció de les activitats de la FDM), qui s’encarregarà de cobrar els rebuts i us indicara les modalitats de pagament.
  • Recordeu que el pagament de les activitats gestionades per Forcuin ha passat a ser bimestral, per tal de limitar els canvis i baixes que poden posar en perill la continuïtat de les activitats i, per tant, la conciliació de les famílies.

 

MATRÍCULA

  • Per a la realització de qualsevol activitat extraescolar organitzada per l’AMPA cal pagar una matrícula (les sòcies i els socis de l’AMPA queden exclosos del pagament de matrícula):
    • 35 € un xiquet/a.
    • 40 € dos o més germans/nes.
  • En el cas de les famílies usuàries d’extraescolars que no siguen sòcies abans del 16 de desembre de 2024, l’AMPA els passarà un rebut amb la matrícula de les extraescolars. Si no s’abona eixe rebut, es farà baixa de l’extraescolar i no podrà continuar a l’activitat.
  • Una assegurança de FAMPA cobreix l’alumnat que participa en les activitats extraescolars. Per tal que les vostres filles i fills puguen comptar amb aquesta cobertura, cal haver pagat la quota d’associació a l’AMPA.
  • Vos recordem que per gaudir de les extraescolars que organitzem, cal estar al corrent del pagament de matrícula i mensualitats de l’any anterior.

 

VESPRADES DE DIVENDRES

  • Tots els divendres de 15:30 a 16:30 l’alumnat pot romandre al centre de manera gratuita i realitzarà activitats lúdiques.
  • Esta extraescolar és totalment gratuita i no té aforament màxim.
  • Per a una bona organització cal apuntar-se a l’email: carles.salvador.extraescolars@gmail.com.
  • Preguem a les famílies que les baixes es comuniquen abans del dia 15 del mes anterior.
  • Si en alguna ocasió l’alumne/a no es queda a l’activitat extraescolar, la família té que comunicar-ho a la tutora el més prompte possible pels canals habituals:
    • Posant una nota en la motxilla o saquet de l’alumne/a
    • Enviant un email a la tutora
    • Telefonant a l’escola

 

SUGGERÈNCIES

  • Si esteu interessats en una activitat no oferida i compteu amb un número suficient de interessats en la mateixa, podeu fer una proposta a l’AMPA que ho estudiarà en funció de la disponibilitat d’instal·lacions al col.legi: carles.salvador.extraescolars@gmail.com

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>