Comissions

Coneix-nos i participa ‼️

La nostra Associació està formada per mares i pares amb ganes de treballar i millorar l’escola dels nostres fills i filles.

Ens dividim en Comissions amb la fi d’agilitzar el treball i que cadascú puga aportar el seu granet de sorra.

Les nostres comissions són:

• Comunicació : Missatges difusió, web, IG
  • Conciliació : extraescolars, matinera
  • Festes : Falles, Fi de curs
  • Hort : Plantar, activitats amb el Carles
  • Menjador : menú, incidències
  • Cultura : La veu del Carles, Les Trobades
  • L’ escola que somiem : Infraestructures, Pla Edificant
  • Econòmica : Tresoreria, subvencions
  • Club de lectura : Reunions, activitats lectura

Necessitem la participació de totes i tots per a fer del Carles uns escola millor per als nostres fills i filles.

Envia’ns un correu electrònic a carles.salvador.ampa@gmail.com i explica’ns on i com ens pot ajudar.