Fundació Esportiva Municipal

DURANT EL CURS 2023-2024 NO HI HA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS DE LA FDM PER LA SITUACIÓ D’OBRES

A continuació podeu llegir la infomació del curs 2022/2023, només amb caràcter informatiu per a conèixer les normes d’un curs normal. Esta informació no és vàlida per a este curs.

La Fundació Esportiva Municipal ens ha concedit varies activitats que volem continuar si hi ha la demanda suficient per a dur-les a terme. Tenim molta sort de poder gaudir d’aquests esports en la nostra escola, amb la garantia de qualitat que ofereixen les federacions, al preu de la fundació.

Normes i indicacions:

• Estes activitats estan dirigides a l’alumnat de 3er a 6è de primària.
  • Estes activitats estan obertes als xiquets i xiquetes de fora del Carles Salvador.
  • La realització de les activitats exigeix un nombre mínim d’alumnes, diferent segons cadascuna. Si no s’arriba al mínim d’alumnes per activitat, aquesta no es podrà realitzar. S’informarà a les famílies de les activitats que no hagen arribat al mínim d’alumnat inscrit.
  • Així mateix, el nombre de places és limitat, per tant la matrícula es farà per ordre d’arribada i fins completar grup.
  • Tindrà prioritat l’alumnat matriculat el curs passat i l’alumnat de l’escola.
  • Si esteu interessats heu d’enviar el formulari d’inscripció emplenat a: carles.salvador.extraescolars@gmail.com. Trobareu els enlaços als formularis en pdf a continuació. Podeu enviar el formulari emplenat per email, escriure totes les dades necessaries en l’email o bé imprimir-lo, emplenar-lo a ma i enviar una fotografia. Assegureu-vos de que es pot llegir correctament.
  • Quan envieu el formulari d’inscripció, no hi ha que realitzar cap pagament. Una vegada es confirme que hi ha prou alumnes inscrits per a poder formar el grup, l’AMPA informarà a les famílies per a que realitzen el pagament.

HORARIS:

• Atletisme: dilluns i dimecres / dimarts i dijous de 17:30 a 18:30 (mínim 12 alumnes)
  • Esgrima: dilluns i dimecres de 17:30 a 18:30 (mínim 6 alumnes)
  • Rítmica: dimarts i dijous de 17:30 a 18:30 (mínim 12 alumnes)

PREUS:

• Atletisme (2h/setmana): 130€/any
  • Esgrima (2h/setmana): 115€/any (possibilitat de pagar en dos plaços)
  • Rítmica (2h/setmana): 120€/any (possibilitat de pagar en dos plaços)
  • Al preu que marca la federació, hem d’afegir el canguratge, per tindre una persona encarregada d’obrir i tancar l’escola, de 3€ mensuals per alumne en dos pagaments de 12€ (24€ en total).
  • L’alumnat becat de menjador tindrá un descompte de 70 € sobre el preu de l’activitat, gratuït amb certificat de serveis socials (preu orientatiu).
Fulls d’inscripció:

Més informació en la web: http://www.fdmvalencia.es/esport-escolar/escoles/