Fundació Esportiva Municipal

La Fundació Esportiva Municipal ens ha concedit varies activitats que anem a intentar continuar. Tenim molta sort de poder fer aquests esports en la nostra escola, al preus de la fundació i amb la qualitat de les federeracions que els donem. Necessitem un mínim de 6-12 alumnes per grup.Aquestes activitats son per als alumnes del 2n i 3r cicle de primària.

Te prioritat l’alumnat matriculat el curs passat i l’alumnat del Carles perquè es fa l’activitat ací, però l’activitat està oberta a gent de fora del Carles Per favor donar-vos pressa.

Enguany, a causa del pla de contingència per la crisi sanitària del Covid-19, no es faran activitats extraescolars en l’escola. Decissió adoptada en el Consell Escolar el 29/07/20

CURS 2020-201

Tenim la possibilitat de fer activitats esportives de la FDM en el poliesportiu municipal de Benimaclet.

A hores d’ara ens ofereixen esgrima, amb grups entre 6 i 8 xiquets.
De moment ofertem grup per dimarts i dijous de 17.30 a 18.30 i si s’apunta més gent podríem fer un altre grup dilluns i dimecres, a la mateixa hora.

Si esteu interessats heu de remetre les dades a:
carles.salvador.extraescolars@gmail.com

Donat que el nombre de places és reduït, la matrícula es farà per ordre d’arribada i fins completar grup

HORARI:

Esgrima        dimarts i dijous  poliesportiu de Benimaclet 17:30 a 18:30
Gimnàstica rítmica                   -            -
PREUS (orientatius 2018-2019):
Preus-Ritmica-2019-20
Preus-Esgrima-2019-20
Preus-Atletisme-2019-20
Al preu que marca la federació, tenim que afegir el canguratge, per tindre una persona encarregada d’obrir i tancar l’escola, de 2,5€ mensuals per alumne en dos pagaments de 10€.
L’alumnat becat de menjador paga una única quota de 50€, gratuït amb certificat de serveis socials (preu curs 2019-20).
Fulles d’inscripció:

Més informació en la web: http://www.fdmvalencia.es/esport-escolar/escoles/