Canvis en el funcionament de serveis gestionats per l’AMPA per tal d’optimitzar el nostre funcionament. (Aprovats en l’assemblea del 2 d’octubre de 2019).
1) S’ha establert una DATA LÍMIT per al PAGAMENT de l’AMPA: 11 de novembre 2019.
A finals d’aquest mes d’Octubre disposareu de dos dies per fer efectius els pagaments en metàl·lic si ho preferiu. (avisarem amb cartells i whatsapp).
Tota aquella família que no haja pagat en aquest termini quedarà fora del servei de matinera, haurà de pagar la matrícula d’extraescolars Forcuin i no tindrà el benefici dels 20 euros d’ajuda al viatge de fi de curs de cinqué i sisé.
No es pot fer ús dels serveis gestionats per l’AMPA sense ser-ne soci o sòcia.
Les famílies que no puguen fer-ne front podran acollir-se al fons solidari.
2) A la gestió d’extraescolars Forcuin i activitat IRCO divendres (15:30-16:30) també s’han establert canvis:
BAIXES
Les baixes de les activitats seran mensuals notificades abans del dia 25 del mes anterior. Si no s’avisa dintre d’aquest període, Forcuin cobrarà la mensualitat següent.
ALTES
Les altes per a noves incorporacions o modificacions s’obriran dos períodes:
Primer període: 16-19 de desembre 2019
Segon període: 9-12 de març 2020
Sols en els casos quan un grup es tanque per falta d’alumnat, aquests podran, sense haver d’esperar als períodes d’altes, triar altra extraescolar en curs.
Contacte:
Forcuin: 963459267
Activitat IRCO: cs.menjador@gmail.com