Comissions de treball FAMPA-València

Per mandat de la darrera assemblea general, des de l’executiva de FAMPA-València anem a encetar el funcionament de les Comissions de Treball sobre els temes que més ens interessen a les AMPA.

La participació de totes i tots és necessària per establir el posicionament de FAMPA-València als diferents fòrums on participem i també elaborar protocols d’actuació que puguen facilitar-nos la tasca diària a les nostres AMPA.

Són comissions obertes a totes les persones associades a les AMPA federades i per tant, és per això que us demanem que animeu a les famílies associades a les vostres AMPA a participar activament d’aquesta iniciativa.

Les comissions que es van a formar són:

1.  NOU MODEL EDUCATIU, que abraça temes com coeducació, formació i renovació pedagògica, comunitats d’aprenentatge, educació en valors…
  2.  MOBILITZACIÓ, PARTICIPACIÓ, DEMOCRÀCIA I TRANSPARÈNCIA, que abraça temes com CE, CEM, CEPV, mesa de mares i pares, Confederació, CEAPA, Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic, Coordinadores de pobles, barris, comarques, interAMPA..
  3.  Infraestructures
  4.  Plurilingüisme
  5.  Bancs de llibres
  6.  Temps escolars
  7.  Menjadors escolars
  8.  Estatuts

Com podeu veure són temes d’actualitat que afecten directament als nostres fills i les nostres filles i que en la mesura que des de les AMPA estem formats i informats podem millorar també la vida de la comunitat educativa dels nostres centres.

Hem convocat una reunió inicial per al proper dissabte 18 de febrer de 9,30h a 13h per a què totes les persones interessades en cada tema us trobeu i pugueu establir la forma de funcionar que millor s’adapte a les diferents disponibilitats.

Per qüestió d’organització, necessitem que ens confirmeu la vostra participació abans de dimecres 15 de febrer.