COMUNICACIÓ AL VOLTANT DE LA REALITZACIÓ DE L’ACTIVITAT “CREMÀ DE LA FALLA”

​Comunicació de la Direcció Territorial d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de Valencia:

Es recorda que els possibles danys o desperfectes eventualment es pogueren ocasionar -tant de membres de la comunitat educativa com de terceres persones- tindrien com a causa una activitat relacionada amb el servei públic educatiu, de manera que les direccions del centre són les responsables d’adoptar les mesures necessàries perque l’activitat es desenvolupe amb la màxima seguretat possible i sense ocasionar danys a les persones ni al bèns.”

Enguany no tindrem l’ajuda del cos de Bombers, ja que dins del sorteig no hem sortit al llistat. Els bombers van fer el sorteig el dia 9 de Febrer però, per error, no ens van comunicar que no estàvem seleccionats. La cremà estarà al càrrec de les persones encarregades de la seva realitzaciò. Membres que designe l’AMPA, amb coneixements i experiència d’ùs de productes inflamables, i si és cas de material pirotècnic, aquest haurà de ser de terra. Hem de preveure les manegues i subministre dàigua abans de realitzar la cremà.

Mesures d’obligat compliment per totes i tos els assistents:

1.- L’alumnat del centre no tindrà accés al pati d’infantil ni es penjarà a les tanques que demarquen els espais entre zones del mateix.

2.- Cada família és responsable de la vigiláncia i cura de les seves filles i dels seu fills, cap alumne pot romandre a l’activitat, sense la presència d’un familiar al seu càrrec.

3.- S’ha de respectar el cinturó de seguretat i queda prohibit botar per damunt de les cendres i/o acostar-se, així com llançar cap objecte.

4.- Dins del recinte escolar no es por utilitzar cap tipus de material pirotècnic per part de l’alumnat ni de les famílies.

Graciès per la vostra colaboraciò.​