Cursos FAPA València

Des de FAPA-València us enviem invitació a la 1a Jornada de Tourette i trastorns de Tics de la Comunitat Valenciana organitzada per Acovastta l’Associació de la Comunitat Valenciana de síndrome de Tourette i trastorns associats que tindrà lloc el dia 28 de maig en el Complex Esportiu i Cultural de la Petxina. Adjuntem el programa Tourette. Si necessiteu més informació posat en contacte amb Acovastta, l’Associació de la Comunitat Valenciana de síndrome de Tourette i trastorns associats, a través del telèfon 697503146 o via mail (acovastta@hotmail.com). Més informació en : www.acovastta.org.

FAPA València presenta la Jornada Educativa “Compartim Emocions, Aprenem a Conviure dirigida a professionals i famílies, que  es realitzarà al dissabte 11 de juny a l’IES El Ravatxol de Castelar-Oliveral. Adjuntem el  programa compartim emocions i el link per a realitzar la inscripció.