JORNADA D’INTERVENCIÓ ALS TERRENYS DEL PAI DE BENIMACLET, PER A LES FAMÍLIES

El Centre Municipal de Joventut de Benimaclet ha convocat als col•lectius, associacions i escoles del barri per fer una Jornada d’Intervencions als terrenys del PAI situats junt als Horts Urbans de Benimaclet, on tenim el nostre hortet!!

Es tracta, per una banda, de conèixer i fer teixit amb els col•lectius i associacions del barri, i d’altra banda, d’intervindre en aquestos terrenys per a revertir-los, del seu abandó actual, a uns terrenys per a les families i per al barri (neteja de fem, desbrossament, podes de l’arbrat existent, plantacions, construcció de mobiliari urbà…).

També hi hauran diferents tallers per als més menuts i menudes.

DIA : Diumenge 22
HORA : 10:00 h.
LLOC : Al Jardí Lluerna (junt a l’Hort del Carles)

Animeu-vos a participar, entre totes i tots fem escola, fem barri!!

WhatsApp Image 2019-12-16 at 07.21.08