COMUNICACIÓ AL VOLTANT DE LA REALITZACIÓ DE L’ACTIVITAT “CREMÀ DE LA FALLA”
“Es recorda que els possibles danys o desperfectes eventualment es pogueren ocasionar -tant de membres de la comunitat educativa com de terceres persones- tindrien com a causa una activitat relacionada amb el servei públic educatiu, de manera que les direccions del centre són les responsables d’adoptar les mesures necessàries perque l’activitat es desenvolupe amb la màxima seguretat possible i sense ocasionar danys a les persones ni al bèns.”
Enguany no tindrem l’ajuda del cos de Bombers, ja que dins del sorteig no hem sortit al llistat. Els bombers van fer el sorteig el dia 9 de Febrer però, per error, no ens van comunicar que no estàvem seleccionats. La cremà estarà al càrrec de les persones encarregades de la seva realitzaciò. Membres que designe l’AMPA, amb coneixements i experiència d’ùs de productes inflamables, i si és cas de material pirotècnic, aquest haurà de ser de terra. Hem de preveure les manegues i subministre dàigua abans de realitzar la cremà.
Mesures d’obligat compliment per totes i tos els assistents:
1.- L’alumnat del centre no tindrà accés al pati d’infantil ni es penjarà a les tanques que demarquen els espais entre zones del mateix.
2.- Cada família és responsable de la vigiláncia i cura de les seves filles i dels seu fills, cap alumne pot romandre a l’activitat, sense la presència d’un familiar al seu càrrec.
3.- S’ha de respectar el cinturó de seguretat i queda prohibit botar per damunt de les cendres i/o acostar-se, així com llançar cap objecte.
4.- Dins del recinte escolar no es por utilitzar cap tipus de material pirotècnic per part de l’alumnat ni de les famílies.
ASSEMBLEA AMPA DIMECRES 8 DE MARÇ DE 2017
ASSEMBLEA AMPA DIMECRES 8 DE MARÇ DE 2017 16:40 h (en l’escola)
ORDRE DEL DIA:
- LECTURA I APROVACIÓ SI ESCAU DE L’ACTA ANTERIOR.
- FALLES (14/03/2017). REPARTIMENT DE TASQUES.
- TROBADES (09/04/2017): ELECCIÓ DEL TALLER. (Portar idees de casa).
- CURS FAMPA (30/03/2017) “COM FOMENTAR L’AUTOCONTROL I LA TOLERÀNCIA A LA FRUSTRACIÓ EN ELS NOSTRES FILLS/FILLES”.
- FORMES DE COMUNICACIÓ I PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES CONSELL ESCOLAR.
- FESTA FI DE CURS.
- ACTIVITATS EXTRAESCOLARS:
- CARREG DE MATRÍCULA ALS ALUMNES NO SOCIS.
- QUADRE HORARI DE LES ACTIVITATS PER AL CURS VINENT.
- PREPARACIÓ D’INSCRIPCIONS.
- PRECS i PREGUNTES.
Recordeu que els temes dels ordres del dia porten sovint un gran treball de preparació prèvia i per tant és important la vostra assitència a l’assemblea, únic lloc on es podem prendre les decisions.
És important la teua assistència. Participa. T’esperem.
Recordeu que els xiquets i xiquetes estaran a cura d’una monitora.
ESCOLA DE PASQUA
Ací teniu la inscripció escola de Pasqua.
Necessitem un mínim de 15 alumnes per poder dur-la endavant.
Si esteu interessats, recolliu en consergeria la inscripció, ompliu-la i dipositeu-la a la bustia de l’AMPA abans del 14 de març.
Més informació sobre l’escola de Pasqua: Programa Escola Pasqua 2017 AMPA Ceip Carles Salvador
FALLA DE L’ESCOLA
Enguany l’AMPA organitzarà la cremà de la nostra falla el dimarts 14 de març a partir de les 16:30 hores.
El lema triat és: “1,2,3, ACCIÓ”.
Prepareu els vostres ninots amb cartó, paper, fusta, teles… material inflamable. Cal acostar-lo a la porta de l’AMPA desde el dia 10 fins el dia 14 de març de matí. Animeu-vos a participar-hi.
Com sempre, també ho celebrarem amb xocolata, bunyols i xurros. Eixe dia no hi haurà extraescolars de vesprada. Vos recordem que els alumnes assistents a la festa de la falla hauràn d’estar acompanyats per un adult, i vos preguem que, per favor, respecteu i feu que els vostres fills respecten les instal.lacions del centre. Són de tots.
FONS SOLIDARI
Enguany, tornen a llançar la campanya del fons solidari destinat a sufragar a determinats xiquets i xiquetes l’import d’excursions extraescolars pedagògiques i opcionalment en funció de la recaptació a altres conceptes, com ara la compra de material escolar.
Habilitarem una urna tancada a consergeria, fins al 14 de març, perquè pugueu fer la vostra aportació de forma totalment voluntària i anònima. Al costat, posarem sobres per si voleu agafar u.
Participació en la revista
La portada de la revista durà un dibuix triat entre tots els presentats pels alumnes. El tema del dibuix serà en homenatge a la xiqueta Malala Yousafzai de Pakistan. Els dibuixos seran arreplegats pels tutors. El termini de presentació serà el 3 de març. Tots els dibuixos, encara que no siguen guanyadors, seran penjats a la pàgina web.
Com a suggeriment per a la participació dels pares en la revista, ens agradaria que la revista s’utilitzara com a eina de comunicació entre tota la comunitat educativa, com un espai on poder expressar els nostres sentiments i/o somnis en relació a l’escola, propostes de millora, inclús de quina manera podrien col·laborar i/o donar suport a l’escola.
Podeu dipositar els vostres treballs en la bustia de l’AMPA o enviar-los al nostre mail: carles.salvador.ampa@gmail.com fins al 3 de març.
Concurs fotogràfic CAPPEPV
Trobades 2017
Enguany la trobada d’escoles i instituts d’ensenyament en valencià serà a la PLAÇA DE L’AJUNTAMENT (València).
La data de la Trobada serà diumenge 9 d’abril de 2017.
Ja sabeu que en l’aspecte econòmic hem d’autofinançar-nos i com que no tenim cap subvenció, ni de la Conselleria d’Educació ni de l’Ajuntament de València la Trobada es pot organitzar gràcies a les vostres aportacions.
Aquesta col·laboració consisteix en el repartiment de paperetes, a raó de 4 paperetes per família, amb un total de 4€, i també de la venda de samarretes, el seu preu és de 8 euros.
Podeu passar a recollir la rifa i a demanar les talles de les samarretes pel despatx de l’AMPA des del 20 de febrer fins el 23 de febrer de 09:00 a 09:20, de16:30 a16:45 i de 17:30 a 17-45.
Vos animem a acudir amb els vostres fills i filles a la festa.
Votacions pressuposts participatius per internet
. Dimecres 15 de febrer de 2017
. Dijous 16 de febrer de 2017
. Dilluns 20 de febrer de 2017
. Dimarts 21 de febrer de 2017